Choć zdarzają się nam jeszcze sporadyczne przebłyski wiosennej aury, to jesień niewątpliwie rozgościła się już dość dobrze w naszym kraju. Pora ta sprzyja nie tylko ociepleniu barwy liści, kasztanowym ludzikom wykonywanym przez dzieci w przedszkolach oraz coraz większym wahaniom temperatury pomiędzy nocą a dniem, ale także licznym targom branżowym oraz akcjom promocyjnym. Niektóre marki będą się teraz starać ocieplić swój wizerunek, inne wykorzystają uśpioną czujność konkurencji, a na pewno znajdą się i takie, które nie będą miały pomysłu na promocję, pomimo najlepszych chęci. Dla wszystkich z nich na pewno pomocne mogą okazać się gadżety promocyjne. Jakie jednak będą najlepsze podczas jesiennych kampanii marketingowych? Jaką zasadą kierować się przy ich wyborze?
Artykuły reklamowe do pisania
Jesień to czas, gdy poza kilkoma wyjątkami coraz bardziej zaczynamy doceniać wnętrza, a świeże powietrze traktujemy raczej jak świat przejściowy pomiędzy sklepem, domem, miejscem pracy, szkołą itd. W tych lekko depresyjnych miesiącach, gdy dzień staje się wyraźnie krótszy, lubimy oddawać się refleksjom, zaczynamy pamiętniki, piszemy opowiadania, czy też coraz bardziej zwracamy uwagę na spokojny wieczór spędzony z książką. Tacy są zatem również klienci, którzy potencjalnie mogą być zainteresowani ofertą firmy, która postanowiła postawić na jesienną kampanię marketingową i gadżety promocyjne. Nie może być tu więc innego scenariusza strategii niż skorzystać z szerokiego asortymentu akcesoriów do pisania: notatników, piór, długopisów, automatycznych ołówków, zakreślaczy, zestawów piśmiennych, czy też wyrobów biurowych, jak karteczki samoprzylepne, którymi wielu ludzi tak bardzo lubi oznaczać ulubione cytaty podczas lektury.
A może coś do picia?
Gdy jesień na stałe zagości w naszej codzienności i przypomina o sobie za każdym razem, gdy spoglądamy przez okno, to nagle zaczynamy odczuwać wzmożona potrzebę ciepła. Zmieniamy garderobę na bardziej dostosowaną do niższych temperatur, zaczynamy korzystać z kominka lub włączamy grzejniki, a gorąca herbata staje się elementem coraz większej ilości wieczorów. Potencjał ten można wykorzystać podczas wyboru gadżetów promocyjnych. Inwestycja w odpowiednie akcesoria do picia – termosy, kubki termiczne, kubki kuchenne, filiżanki – na pewno wpasuje się w jesienny klimat i tym samym potrzeby potencjalnych klientów o tej porze roku, w końcu promocyjne upominki powinny być przecież nie tylko nośnikiem logo firmy, ale i funkcjonalnym przedmiotem, prawda?
Sposób na deszcz
Podczas gdy leni deszcz zachęca czasem do spaceru, tak jesienne krople powodują, że zaczynamy marzyć o suchym i ciepłym schronieniu. Dlaczego więc nie dać swoim potencjalnym klientom takiej małej, przytulnej enklawy opatrzonej logo firmy? Nie jest to wcale takie trudne ani drogie, gdyż wystarczy spośród gadżetów reklamowych wybrać… parasole. Oferta taka zwykle zawiera dziesiątki różnokolorowych modeli, które posiadają sporą powierzchnię do nadruku, a przy tym na pewno zostaną z obdarowaną osobą o wiele dłużej, zapewniając firmie, która w nie zainwestowała, darmową reklamę podczas każdego spaceru.
Jesiennymi gadżetami reklamowymi zajęliśmy się dzięki inspiracji płynącej ze sklepu Bewu.pl